mengikut yang setia

jage mulut kau !

♥ benda yang paling tajam sekali didunia ini adalah LIDAH MANUSIA. kerana melalui lidah. manusia dengan mudahnya menyakiti hati dan melukai perasaan orang lain. JADI HATIHATI LAH APABILA BERBICARA :) ♥

hai semua, korang dah bace yang at atas 2? okay, sekarang nak cerita pasal seorang minah ronggeng yang tak pandai nak jage percakapannye. kerana mulut kau lha membuatkan aku bengang dengan kau. aku dah mintak maaf molek2 at kau kan, tapi apa yang kau cakap 'aku takkan maafkan orang yang dah marah aku'. okay fine aku terima, lantak kau lha nak maafkan aku ker tak, aku peduli ape ! tapi yang tak boleh tahannye kau cakap aku B***. aku tak ade un marah kau sampai keluar perkataan macam 2 an. tak reti nak berlapik bahase sikit ker minah wey. aku marah kau un ade sebab, bukannye cikgu suruh kau main tercegat jadi tiang at tengah padang 2. aku saba dengan kau. kesabaran aku un ade hadnye. kalau takde cikgu semalam habis dah kau aku kerjakan. eleyh ! baru pukul sikit dah menangis lepas tu mengadu at mak. belah lha wey. dasar anak manje.

#kepada tuan badan yang aku cerita nyh jangan nak terase sangat lha erk.

SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...