mengikut yang setia

hey perempuan , kau nak apa lagi hah contact dia?? ooh , kau cakap dekat aku takkan kacau dia dah . tapi hantar jugak mesej dekat dia . dulu kau rampas dia dari aku . tapi bila kau dah tinggalkan dia masih lagi buat muka tak tahu malu nak mengharapkan kasih sayang dia . kau kan dah ada pakwe . kau nak berapa ramai lelaki lagi , tak cukup seorang ke perempuan? eeh please lha perempuan . cukup lha ganggu hubungan aku dengan dia . bila aku tanya kau masih contact lagi ker dengan dia kau cakap tak kan . tapi sebenarnya kau masih lagi hantar yang kau rindu rindu dia . errrr ! meluat pun ada aku bace mesej kau tuh , puiiiii :p .sakit hati aku chatting dengan kau ==' sabar jep lha dengan kau nyh . jaga jerr pakwe kau tuh . takpayah nak mengacau hidup orang lain .

 

SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...