mengikut yang setia

kura kura yang comel

hai hai and hai. hari nyh nak cerita pasal kura kura. heeee, baru baru nyh adiq angkat aku bagi kura kura, suke sangat. dah lama nak beli, tapi duet takde. sedih ! tapi adiq agkat dah penuhi keinginan aku. iloveyoudiq :* akaq akan jage kura kura nyh macam akaq jaga adiq dan akaq akan sayang kura kura nyh macam akaq sayang dekat adiq. wink wink ^^



nyh lha kura kura nya, comel kan? bagi saya kura kura tu comel sangat sangat.
yang jantan nama doreamon, yang betina dorami.

inilah adiq kesayangan aku, comel kan dia? macam aku kan kan, hahahaa *perasan jep lebih aku nyh.
okay lha, see u later guys, bubye ^^

SUKA ? LIKE jer :)

4 comments:

  1. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete
  2. ehh comellnyer kura-kura tuh .. =) sukaa gilaa .. =)

    ReplyDelete
  3. comelnye...sweet giler tank dia

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...