mengikut yang setia

AWAK ...

awak ....
knp awak muncul dalam hidup saya??
knp awak buat saya jatuh hati kat awak??
awak ....
saya sayangkan awak ...
saya dah betul-betul sayangkan awak ...
awak ...
hanya awak seorang jew yang saya sayang ...
takde orang lain ...
awak ...
awak jangan tinggalkan saya tau ...
sebab saya sayangkan awak ...
tapi awak tak sayangkan saya ...
sebab awak sayangkan awek awak ...
erm , sedihnya saya ...
awak ...
awak hancurkan hati saya ...
awak buat hidup saya bercelaru ...
awak ....
saya menangis teringat kat awak ...
awak ....
saya nak awak tahu ...
sehingga ke detik ini ...
saya rindukan awak ...
saya sayangkan awak ...
saya perlukan awak ...
SAYA CINTAKAN AWAK !!!
sampai nafas terakhir saya ...
di tujukan kepada awak , AZZU ...
SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...