mengikut yang setia

siapakah saya?

Assalamualaikum, haaa, korang nak tahu pasal syazwanie? Sape yang dah tahu 2, buad-2 taktahu jep lha, HAHA ! Okay semua ! duduk-2. Kata nak tahu pasal aku. Duduk diam-2 okay ! K good girl/good boy.

S.Y.A.Z.W.A.N.I.E?
siapakah itu?
nama aku lha 2.
hahaha :)
itu nama pendek jep.
nama panjang aku NUR SYAZWANIE BT AMIRRUDIN.
but, if at kampung wanie panggil anje.
nak tahu sebab apa nama anje?
biarlah rahsia.
TERBONGKAR sudah :)
korang nak panggil aku anje jugak?
bolehbolehboleh.
aku dilahirkan pada hari tak tahu, 25hb januari 1995, lahir di hospital jengka jer.
berumur 16 tahun 2011.
bersekolah di SMK DESA JAYA.
pink, purple, black, white, blue, green and brown menjadi warna kesukaan.
aku suka bace novel, tidur, jalan-2, makan coklat and shopping.
mempunyai 3adik beradik termasuk aku, anak sulung.
aku hormat korang if korang hormat aku, okay?

KAWAN TERBAIK SAYA:)
-Isma Emylia Binti Ishak
-Jamida Binti Ahmad Tajuddin
-Nur Atikah Binti Abdul Halim
-Nor Fatihah Binti Ahmad Zainurin
-Nur Amirah Binti Mohamad
-Amalina Alwani Binti Abidin
-Amira Syakira Binti Zulkifli

(^_^) LIKE (^_^)
-memahami aku
-tidak sombong even you HOT
-tidak mudah lupa kawan
-baik
-sporting
-peramah

(x_x) DISLIKE (x_x)
-penipu
-sombong
-suka buad orang sakit hati
-jahat
-hipokrit

PERHATIAN !
if korang tak puas hati dengan aku, korang bagitahu jep aku, okay?
aku tak suke orang cakap-2 blakang nyh.
kalau berani cakap depan lha derr..
okay anda paham?

abaikan modal yang tak berbayar nyh.
huhu :)

-SEKIAN SAHAJA DARI SAYA-

p/s : terima kasih kerana sudi membaca tentang diri saya.
k bai.

SUKA ? LIKE jer :)

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...