mengikut yang setia

benci kau PLAYBOY

aku benci kau wahai lelaki yang bernama CAPITAL A. aku benci gile-2 at kau. kau nak tahu sebab apa? sebab kau nyh PLAYBOY nak mampos. menyesal aku percaya cakap kau. kadang-2 bodoh jugak aku pergi percaya cakap playboy macam kau nyh. ishhhhhh ! kenapa lelaki tak cukup dengan seorang perempuan. kenapa erk? pelik aku. kau suruh aku setia tapi kau yang setia kan. aku dah sayang gile babi at kau. kau buat aku gini. aku ase nak jerrrrrr cekik-2 bagi kau mampus. grrrrrrrrrrr ==' . sabar jep lha dengan kau wahai lelaki !!!! kau tunggu afiq. aku harap kau dapat rase apa yang aku rase. k lha bye. sekali lagi aku nak cakap AKU BENCI KAU CAPITAL A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...