mengikut yang setia

wedding AIDA & WAN (11.12.11)

hey u all. lama da tak update blog. rindu meh at blog buruk nyh. hahaha. hari nyh aku nak cerita pasal wedding aida_wan. dah lame nak update tapi busy memanjang so takde peluang nak update pasal nyh. sorry ye kak. memang meriah lha. tak tahu nak cakap macam mane. best giler kowt. dah lha aku jadi pengapit. memang malu lha. orang tue-2 cakap kalu orang yang jadi pengapit nyh akan lambat kawin ke hilang seri gitu lha. betul ke? takowt gark aku. ahahahahaa :D . takde lha saje jep 2.


gambar yang nyh masa nak akad nikah pada 10.11.2011. 2 lha pegantin perempuannye. cantik dan comel kan akak sepupu aku.


nyh pulak pengantin lelakinye. mase nyh atok 2 tangah bace ape entah. tak berape nak dengar.


 aku tuh. hahaha. mase nyh aku tengah pandang someone :) ade pulak yang curi-2 ambil gambar aku.

 ramaikan orang.

mase akad nikah. sekali lafas jep kowt. 
nyh keesokkan harinye pula (11.12.11)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 kak aida wif kak nana.

 pengantin perempuan. comelkan??


 aku, kak aida n kak syikin.

 mase bersanding. tengok pengantin 2. bagai pinang dibelah dua an. secocok gitu. huhu :)


makcik-2 aku. aku ade at c2. tapi aku tak dikategorikan dalam golongan makcik-2 okay.


 time persalinan. cantik sangat. macam princess.

 princess and prince

 hadiah yang pengantin dapat. banyak kan.

mase bukak hadiah.

aku pakai baju nyh lha mase jadi pengapit 2 :)

sampai sini jep story aku kali nyh. saja nak jadi tayang muka at sini. jangan kutuk-2 okay. k lha bubye guys. see u later.

SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...