mengikut yang setia

joggdate + lepak

                                            
hai boboy, hai gegirl. huhuhu ! boboy dan gegirl sehad? hope sehad lha okay. dah lme tak update blog, rindu ase nye. nampak tak title at atas 2. nak tahu apa maksud joggdate? jogg ialah name singkatan bagi jogging. manakala date pulak name singkatan bagi dating. so, jogging + dating = joggdate. haaa, tapi bukan aku lha yang dating 2, kawan-2 aku okay, aku an single. hahaha ! :D setiap petang kalau takde latihan olahrage, selalu lha pergi joggdate dekat TAMAN JENGKA MAHKOTA (TJM) *name penuh terus aku bagi haa. seronok giler kowt, dapat lepak-2 bersama kawan-2. bukan selalu, huhuhu ! 

dating :))
romantik tak, maen buai same-2.
korang ade?

 peace :)

lumbe lari.
hahahaha :D
aku KALAH !

 maen papan jongkat.
macam budak-2.
taman nyh dah macam bukan untuk budak kecik.
sebab yang maen at sini semua besar-2.
termasuk lha aku.
hahaha :))

ISMA wif MIRAH.

 tengah syok-2 maen taman.
tibe-2 pulak ujan.
tapi dalam ujan un ley maen taman.

tengok, basah aku.
dalam ujan pergi maen buai.
SERONOK !!

 AZRI

ISMA and JAMIDA

k lha, sampai sini jep cerita aku. kita bertemu di lain cerita pulak okay ! bubye boboy, bubye gegirl :)



SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...