mengikut yang setia

syazwanie & syahida

hye pakwe, hai makwe. apa khabar semua, sehat tak hari nyh? hmmm, hari nyh aku tak sehat. demam ngade-2. hahaha ! rindu giler dekat blog aku nyh. lame da tak update. maklum lha budak nk SPM busy lha sikit. huhu ! hari nyh aku nak tulis entry pasal birthday aku. dah berabad birthday aku lepas. tapi baru kali nyh baru aku nak  update. hahaha ! birthday aku kali nyh, aku dapat dua kek. special sikit. huhu ! jangan jeles taw. 1 kek dari my twin. *same tarikh lahir jep kowt, bukan twin betol-2. 1 kek lagi dari kakak sepupu aku. 

 mase nyh sambut birthdat dekat KFC, sambut dengan kawan-2.
dekat atas kek 2 tulis
HAPPY BIRTHDAY SYAHIDA & SYAZWANIE 
25 JAN 95

sambut dekat KFC 
^
^
^
^
^
^
^
^
 NUR SYAZWANIE

nyh lha NORFARIHA SYAHIDA
my twin. huhu !
cantikkan dea?

 tenung kek lame-2 sebelum makan. haha !

 asyik bergambar jerk dengan kek. 
bila nak makan kek pun taktahu.

 budak comey !

budak comey + budak cantik
=SYAHIDA dan FATIHAH

sambut dekat rumah
^
^
^
^
^
^
^
^
^
yang kek nyh pulak sambut dekat rumah jep.
dekat ats kek 2 tulis 
HAPPY BIRTHDAY NANA & WANI
simple-2 jep kek.

 haaa, korang tengok muke aku. habis tepung kene dekat satu badan.
memang jahat lha kawan-2 aku. dyorang cakap tak dapat nak datang. 
rase sedih gark lau dyorang tak datang. tapi dyorang kenekan aku.
tak sangka kowt dyorang rancang sampai macam 2 sekali.
lau tepung jep takpe nyh telur sekali kene kowt.
habis busuk aku !

 tapi adil, semua kena. hahaha ! padan muka :P


hahaha ! birthday tahun nyh paling best SEBAB  
dapat sambut birthday with my twin. dah 3tahun kowt tak sambut birthday same-2.
n then dapat hadiah yang paling mahal. sampai sini jep kowt entry aku kali nyh.
k lha bai :))



SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...