mengikut yang setia

pakwe baru

hye hye hye and hye , hahahaha ! okay aku gedik . aku dapat PAKWE baru . haaa jangan jeles !! pakwe baru aku 2 hensem tapi dia ego sikit . bukan sikit banyak kowt . hahaha ! aku bukan menunjuk yang aku ade pakwe baru cume nak mengedik sikit jep kowt . aku dapat dia baru jep , 18 jan 2012 . sweet sangat dengan dia . pergi mane-2 mesti dengan dia jer . jangan jeles auw . huhuhu ! nak tengok ke pakwe baru aku 2 . tutup mate dulu . cepat-2 !! 
jeng jeng jeng
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ini lha pakwe aku yang aku cakap kan . ego kan dia? *memang lha ego name punk EGO . hahahaha !

yang warne hijau taw , bukan yang merah belakang 2 . yang belakang 2 tak semart dah .

hahahahahahaha :))
 sedondon tak kami . hijau same hijau 2 . sweet kan !!!!
so, korang da tak ley ngorat aku dah . sebab aku dah ade pakwe . hahahaa ! okay aku gedik jep nyh.
btw thankz ayah n ibu sebab beli moto nyh untuk wanie . iloveyousomuch !!!! k lha baii .



SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...