mengikut yang setia

back to school




hye u all. lame da xupdate blog rasenye kowt. huhuhu. korang mesti rindu nak bace entry aku. hehehe *okay aku perasaan. hmmmm. dah sebulan cuti. tapi rase sekejap jep. macam baru sehari cuti. *aku tipu. mase cuti macam-2 kowt aku buat. kerja, berjalan, merayau, dan banyak lagi kowt. tapi yang paling penting tidur lha. hahaha. dengan tusyennye math + add math aku tak pegi. bagoskan aku :). seorang pelajar yang cemerlang. tak puas rase cuti tahun nyh. buleh panjangkan cuti tak? buleh lha erk. tapi an bile cuti rase nak sekolah, bile sekolah rase nak cuti. pelik-2. tahun nyh aku jadi pengawas. hahahaha siap lha korang aku kerjakan. tengok-2 nanti aku pulak yang dikerjakan. bukan boleh percaya budak zaman sekarang. wahh. tinggal setahun jep nak sekolah. pastu tak sekolah dah. soooooo, tak sabar rasenye nak pegi sekolah. dah masuk tahun baru mesti lha ade azam baru an. hehehe. azam aku tahun nyh nak belajar lebih rajin dari tahun-2 sebelum nyh. nak SPM an tahun nyh. debar kowt. so, kena lha belajar rajin-2. huhuhuhu. sampai sini jep. k lha bubye.

p/s : selamat kembali ke sekolah kepada sesiapa yang masih bersekolah dan belajar rajin-2.


SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...