mengikut yang setia

! ! !



apa masalah korang erk? nak memburuk2kan aku. aku ade buat salah dengan korang ke? sampai cakap aku mcam 2 sekali. pikir lha sikit perasaan orang. bodoh macam lembu !! kau ingat aku nyh binatang ker takde perasaan macam kau. aku ade perasaan lha wey. suka hati mak bapak tiri laki mak kau jep cakap aku bekas _______, kau ade bukti ker nak menyatakan benda 2 semuanye benar? aku tahu lha diri aku. sedap mulut kau jep mengata aku gitu an. grrrrrrrrr >,< .korang ingat korang 2 perfect sangat ker nak mengata orang? tengok diri dulu baru tengok diri orang lain, okay?? sesiapa yang terasa sebab aku cakap bodoh macam lembu. memang betoi kowt. aku tahu siapa yang cakap. siap lha !!!!! k lha bai.

SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...