mengikut yang setia

si dia :)



hyee reader yang disayangi. lama dah aku tak update blog, rindu sangat at blog nyh. nak tahu sebab apa aku tak update blog? lappy aku charge rosak, sedih :'( ! melayang RM65. so, sekarang aku boleh dah nak update. sebab dah beli charge baru, huhuhu ! hari nyh aku nak cerita pasal SI DIA. DIA 2 just name panggilan dia. takde sape yang tahu siapakah gerangan SI DIA 2. aku suka sangat tengok DIA, sebab DIA hensem sangat-2. comey pon ade, hehehe :). first time aku tengok DIA, terus jadi suka at DIA. hanya tuhan jep yang tahu kowt perasaan aku macam mane at DIA. nak tahu tak, mate DIA sepet, muke DIA putih, sebab 2 DIA nampak hensem sangat ! tapi sekarang an, DIA jadi adik angkat jep. tak kesah lha janji ade hubungan dengan DIA. daripada takde, huh !

sampai sini jep cerita pasal SI DIA  ! okay bubye guys, see u later :)

SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...