mengikut yang setia

isma emylia

awesome. hee~ weyh aku windu at korang lha. kenapa erk? huhu~ okayokay. hari nyh aku nak cerita pasal seorang budak kecik yang bernama isma emylia. dea pown ade blog. tapi dea privatekan blog dea 2. kedekot ! tak bagi orang lain tengok blog dea yang cantik 2 (: .aku kawan dengan dea baru tahun nyh. aku dengan dea satu kelas. tahun lepas pown satu kelas juga. tapi tak pernah pown bertegur. mybe dea sombong kowt. heeee~

BIODATA PROFIL ISMA EMYLIA
NAMA : Isma Emylia Binti Ishak
UMUR : 16tahun (2011) 
BIRTHDAY : 15 Feb 1995
TEMPAT LAHIR : Terengganu
TEMPAT TINGGAL : Taman Desa Jaya 2
SEKOLAH : SMK Desa Jaya
BLOGsigadisskema
FANPAGEsigadisskema.blogspot.com
FACEBOOKisma ishak

huhu ! nak tahu tak, dea comel-2 sangat. sopan santun, baik pulak 2. nak buad awek boleh nyh. ciri-2 dea perfect sangat. best sangat kawan dengan dea. dea pandai. duduk kelas sains tulen lagi tuh. huhu~ aku panggil dea BIBIEY. nak tahu sebab ape aku panggil dea BIBIEY? sebabnye an muke dea macam baby. CUTE SESANGAT. haha ! dea nyh peminat fanatik Bruno Mars. haaa. sesiapa yang buad bibiey aku sedih. siap korang ! aku tanak kawan baik aku sedih. #sayasayangawaksebagaikawanbaiksaya ! nyh lha orang nye.






comel an MISS ISMAA nyh.


SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...