mengikut yang setia

kuantan mari

hye korang. assalamualaikum. korang buad ape tu? mesti tengah bace entry nyh an. haha ! okay, sebelum entry nyh aku ad tulis pasal nak pergi KUANTAN an. so, sekarang aku nak cerita pasal at KUANTAN pulak. memang best giler kowt dapat pergi sane. seriez aku cakap aku tak penah keluar macam 2. hee~ sorry kawan-2  aku lambat tulis cerita nyh. hari sabtu(12.11.2011) pada pukul 7.30 kami bergerak untuk ke KUANTAN. sebelum 2, kami berkumpul dulu at bus stop. yang pergi sane 9 orang termasuk MAMA MALA. aku, ISMA, AMALINA, AMIR, NAQIB, FIKRI, GHAUS n KHALIL. 4 orang perempuan and 5 orang lelaki.

WANIE wif ISMA

mase dalam van.
WANIE, ISMA n AMALINA.

kami sampai at KUANTAN pada pukul 9.30 gitu lha. MEGA MALL pown tak buka lagi. so, nak tunggu pukul 10. kami pergi breakfast dulu.

at kedai mamak. aku just minum jep. maleh nak makan walaupon lapar.
muka kelaparan semua nye. huhu !
dah siap makan-2 kami berjalan kaki untuk pergi ke MEGA MALL. tak jauh mane lha dari tempat kiteorang makan. bila sampai at tempat bowling 2 an. memang ramai giler kowt orang. aku rase awal da kowt kiteorang sampai. tapi ade yang lebih awal lagi dari kiteorang. mama pergi tanya at kuanter, orang 2 kate semua penuh. so, kena lha tunggu sekejap. aku SECOND TIME pergi maen bowling.

nyh lha tempat maen bowling. 


aku lha 2. haha ! aku tak secantik korang kankankan. aku tak boleh tengok kamera asyik nak bergambar jep.
so, sape-2 yang ade kamera sorok lha erk. bak kate MAMA MALA aku nyh sawan kamera. haha !

haa. yang nyh pula.
MAMA MALA, ISMA & GHAUS.
cantikkan MAMA MALA kiteorang.

berbincang nak maen berape game.
puas dok memikir berapa game nak maen. dah lha tak pandai maen.
haha !

 GHAUS, WANIE n KHALIL.

yang dari tepi belah kiri 2 AMALINA, GHAUS, ISMA n WANIE.

nyh pula.
ISMA, AMALINA, WANIE n FIKRI.

WANIE wif NAQIB :)

ISMA wif GHAUS.

AMIR

nyh techer kesayangan kami.
PN. NORMALA.
tapi kami panggil MAMA MALA.

yang nyh pulak gelagat masa maen bowling. haha ! aku dah lha tak pandai maen. asyik masuk longkang jep. malu giler. dah lha bola berat. sakit tangan aku.

 kelakar an?
huhu. bola berat dari aku.

 MAMA MALA.
MAMA dengan penuh semangat untuk bermaen.

 AMALINA.

 ISMA.
cube korang tengok dye.
comel an.

NAQIB.
semangat 2 penting.

ISMA wif WANIE.

 WANIE wif AMALINA.

 FIKRI wif MAMA MALA.

yang depan sane 2 ENCIK FAUZI(drebar), AMIR, KHALIL n GHAUS.

 group A

group B.

haa. lupe nak cerita. FIKRI boleh buad lawak at tempat bowling 2. orang soh ayun kedepan. dye p ayun kebelakang. sebelah tempat kiteorang maen 2 orang cina. sampai orang cina 2 angkat kaki takut kena. haha ! memang lawak giler kowt. gelak sakan kami. dah puas maen bowling. nak pergi tengok wayang pulak. tapi at MEGA MALL tak ade cerita yang best. nak tengok SHARK NIGHT tapi tak boleh. sebab kami tak cukup 18tahun. sebelum pergi EAST COAST MALL (ECM). jalan-2 dulu dalam MEGA MALL. kami ternampak tempat karoeke jamban. tahu-2 jep lha MAMA MALA kan minat karok. so, kami pergo karok dulu. MAMA MALA nyanyi lagu mengintai dari tirai kamar, senggol-senggolan cubit-cubitan lagu dangdut 2. haha ! hanya sengenggam setia n satu lagi lagu ape entah. dah puas melalak. kami pergi makan dulu. pastu baru pergi ECM.

 nak pergi ECM. dan lagi bergambar.

aku pinjam reben NAQIB.
tak cantik an.
okay diam !

bersame ISMA yg comey :)

mase nak pergi tengok wayang.
bergambar kejap.
haha !

 at depan kuanter.
ISMA, aku, KHALIL n NAQIB.

 AMALINA modal promot cerita.

kenapa cerita yang best-2. semua 18 tahun keatas jer yang ley tengok. yang 18tahun kebawah kenapa tak boleh tengok. mane aci gini. ish ! terpakse tengok cerita SLEEP WARKER. memang tak best lha. nak tertidor tengok cerita 2. sape lha yang nak tengok cerita 2. membazir duet jep.

 lawak. kena pakai cermin mate. sebab cerita 3D.

 nyh FIKRI dengan GHAUS.

FIKRI (mr.gaga)

kami tak tengok sampai habis pown cerita 2. memang bosan giler. sampai MAMA MALA boleh tertidor. haha ! kiteorang pown keluar lha. baek pergi jalan-2 lagi best. pada pukul 5 lebih gitu lha. kami baru bertolak balik. dah lha hujan. banyak kereta pulak 2. dalam van kiteirang asyik ketawa jep. sampai rumah dalam pukul 7 lebih. sampai jep rumah. buka pintu terus baring atas sofa. memang penat giler. tapi seronok giler. hope ade lagi aktiviti macam nyh. huhu ! sampai sini jep story aku kaly nyh yek. sambung laen kaly lak erk. k bye-2 semua. see u again.



SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...