mengikut yang setia

bosan

hye korang. korang buadpe erk cuti-2 nyh? tak bosan ker duduk at rumah? aku nyh bosan giler kowt. dah tak tahu nak buat pe. nak kerja, tapi tak tahu nak kerja benda. ish ! ce bagi idea sikit at aku.
tengok tv? bosan dah.
layan facebook? lagi lha bosan.
main game? tak pandai.
mesej? dah selalu.
chatting? nak chatting dengan sape. tade sape nk chat dengan aku.
keluar jalan-2? tak nak, nak jage kulit.
tidur? pekara yang best kowt, tak bosan.

weyh ! kemana kau pergi ha? lme da kau tak mesej aku an. ko tak windu at aku ker? aku windu giler at kau pokcik !! mesej lha aku. aku takut nak mesej kau. takut kau tak reply. nanti sedih pula aku kalau kau tak reply. hurm ! ke kau masih marah at aku. hari 2 kau tulis at wall ko da maafkan aku n tak marah at aku. tapi nape kau tak mesej aku? kau tak nak kawan dengan aku da erk. okay-2 aku paham :(

apa aku mengarut nyh. haha ! kalau bosan gini lha aku. semua nak tulis. dah lha~ sampai sini jep entry aku.
k byebye semua ! syg korang. *tetibe jep. haha :)

SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...