mengikut yang setia

tak ade kerja

hye guys. assalamualaikum. bosan giler kowt hari nyh. tak tahu nak buad ape. nak keluar maleh. lagi pown tak berapa nak sehat kowt nyh. haha ! dah due hari ponteng sekolah. esok kena pergi sebab dapat duet RM100. huhu ! (kalau duet laju jep aku nyh an). jangan nak cakap aku nyh mate duitan lha. ku lempang sekor-2 satgi. (berani ker nak lempang) haha ! nyh lha kerja aku duduk  at rumah. bergambar, bergambar n bergambar. 

haha ! lawak an. jangan gelak. seksi kowt. aku rase terseksa. haha ! jangan lha tengok. aku nak tunjuk kasut aku yang cantik 2 jep. tengok kasut jep. jangan tengok aku.
haha !

lawa an. harga dea lagi lawa RM125.00.  huhu ! tinggi giler kowt. tinggi kasut 2 4inci.

muka tak pakai bedak. gini lha rupenye.
yang bawah nyh pulak dah macam hantu raye kowt. 2 semua kerja akak sepupu aku.




haha ! aku tahu aku tak cantik macam korang. kalau tak suke tengok jangan tengok dan jangan nak kutuk-2 okay. nyh pon saje je bosan-2. dah tak tahu nak buad pe. bergambar jep lha kowt yang boleh meghilangkan bosan aku :p. okay lha sampai sini jep. k bye-2.

p/s : terima kasih sebab sudi bace entry yang membosankan.

SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...