mengikut yang setia

pasu :(

# syam_syaz #
kau dah berubah ! kau dah tak macam dulu. aku nak kau yang dulu. aku benci kau yang sekarang. dulu kau layan aku baik jep. sekarang layan aku macam nak tak nak. hurm ! okay aku mengaku aku banyak buat salah kat kau. aku mintak maaf. terpulang lha nak maafkan aku ke tak. tapi aku tak pernah tipu kau. aku da jelaskan segalanye an kat kau. tapi bukan kau nak percaya. kenapa erk kau berubah? sebab aku ker? ker sebab kau dah ade yang punye sebab 2 kau da tak nak layan aku. okay aku terima kau buad gini at aku. takpe lha an kalau macam 2. kau pernah cakap at aku an 'saya da ta taruk hati at awk da'. maybe takde dah kenangan pasu 2 bagi kau an. aku doakan kau bahagia bersame sidea. aku nak kau tahu aku selalu sayangkan kau. dan aku akan ingat kenangan pasu 2 sampai bile-2. [19.11.2011]


awak, hayati betulbetul taw. tengok sampai habis erk.

p/s : JANGAN PERNAH BERUBAH + aku mintak maaf KAWAN ! :(


SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...