mengikut yang setia

penantian satu penyiksaan

'penantian satu penyiksaan' memang betul kan. penantian memang menyakitkan hati. sabar jep lha :(. hurm ! aku tunggu kau. tapi last-2 tengok kau buad relationship dekat fb. yess ! memang tak sakit hati, tak sakit mata aku tengok relationship kau tuh !! penantian yang sia-2 an.
 ____ berkahwin dengan ____
kau saje jep an nak menunjuk at aku. nak bagi aku sakit hati an. okay-2 aku faham. aku doakan semoga kau bahagia bersama sidia. aku akan sentiasa menantikan kepulangan mu. haha ! sape-2 yang terasa aku mintak maaf.
aku sedih tapi aku gembira (macam mane ayat aku tuh)
kalau tak faham an. buad-2 jep lha faham.
aku saje nak tulis entry nyh. sebab aku sakit hati dengan kau !
okay lha bye.

SUKA ? LIKE jer :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...